суббота, 9 февраля 2013 г.

аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища дозволяє

Нема коментарв для ц книги

Користувач повинн бути зарестрован щоб голосувати за книгу

- нема голосв (15542 вдвдувань)

4.3. Аналз зовншнього та внутршнього середовища пдпримства Для визначення стратег поведнки пдпримства на ринку та цлей планування необхдно проаналзувати зовншн  внутршн середовище пдпримства. Аналз зовншнього середовища передбача глибоке вивчення постачальникв ресурсв, покупцв продукц, наявност ринкв збуту, снуючих технологй, конкурентв, законодавства, можливостей фнансування та нших складових середовища. Аналз внутршнього середовища передбача корпоративний аналз самого пдпримства, тобто його забезпечення ресурсами, конкурентоспроможност продукц, технологй, що застосовуються для виробництва продукц, забез­печення квалфкованим персоналом, мсця пдпримства в галуз, можливостей розширення його дяльност, управлнсько  виробничо структур. ¶нод такий комплексний аналз внутршнього та зовншнього середовища пдпримства називаться СВОТ-аналзом (SWOT: S — strengths — сильн сторони, W — weaknesses — слабк сторони, O — opportunities — можливост, T — threats — загрози). Цей прийом планування особливо придатний для сльськогосподарського виробництва, оскльки в ньому, на вдмну вд нших галузей економки, переплтаються найрзномантнш, часто непрогнозован чинники впливу на виробничу дяльнсть. СВОТ-аналз передбача: аналз сильних сторн пдпримства: його позитивн характеристики (наприклад, ефективна технологя, вигдне розташування, наявнсть ноу-хау, патентв, висока квалфкаця персоналу, досвд господарювання, вигдн партнери, домнуюче становище на ринку, лдерство за рвнем витрат або наявнсть власно збутово мереж, тобто вс властивост, притаманн даному пдпримству, що можуть створити сприятлив умови для успху); аналз слабких сторн пдпримства: вс т характеристики пдпримства, як за певних умов можуть ускладнити пдпримницьку дяльнсть, створити загрозу успху та пдвищити ризик (наприклад, низька квалфкаця персоналу, вдсутнсть досвду господарювання, застарла технологя, низький по- пит на продукцю, нестача фнансв, капталу, вдсутнсть ефек­тивного менеджменту, потужн конкуренти, низька ринкова частка); аналз можливостей пдпримства: наявнсть певних умов або характеристик, властивих пдпримству, як можуть забезпечити успх (наприклад, можливсть збльшення ринково частки, несприятливий час для конкурентв, зростання попиту на продук­цю, можливсть диверсифкац дяльност, незначний ризик дяль­ност, можливост укладення вигдних довгострокових контрактв тощо); аналз загрозливих чинникв для пдпримства: наявнсть умов, як унеможливлюють дяльнсть пдпримства або значно  ускладнюють (наприклад, несприятливе законодавство, неврегульован юридичн питання, ненадйн партнери, вихд на ринок потужного конкурента, орнтаця на товар, який ма тимчасовий попит, несприятлив погодн прогнози, зниження попиту, поширення хвороб, проти яких нема ефективного засобу боротьби тощо). Квалфковане застосування СВОТ-аналзу дозволя правильно зорнтувати пдпримство та його дяльнсть, обрати вдповд- н тактику  стратегю. Ця методика широко використовуться в умовах ринково економки. На рис. 4.1 схематично зображено аналз зовншнього та внутршнього середовища пдпримства. Рис. 4.1. Аналз зовншнього та внутршнього середовища пдпримства

Категоря:           

4.3. Аналз зовншнього та внутршнього середовища пдпримства

Потрбн автори для написання студентських робт з рзних дисциплн.

Бблотека BukLib.net - 4.3. Аналз зовншнього та внутршнього середовища пдпримства

Комментариев нет:

Отправить комментарий